Företagsgolf

Vi erbjuder företagsgolf på 18-hålsbanan helgfria tisdagar och fredagar med start på morgonen och torsdagar med start efter kl. 12.00. Det finns möjlighet till både löpande start och kanonstart.

Följande ingår;
Spel 18 hål, banguide, framställning av startlistor och scorekort samt resultatlistor. Dessutom sköter vi deltävlingar såsom längsta drive och närmast hål om ni önskar det.
Spelform bestämmer ni själva med Scramble är den mest positiva och roliga vid företagsgolf.
Möjlighet finns att anslå reklam i anslutning till klubbhuset och att hissa företagets flagga under tävlingsdagen.

Tillkommer;
Uppvärmningshink på rangen: (20 bollar) 22 kr
Hyrvagn: 50 kr
Golfbil: 350 kr
Startkit: (påse med pegs, greenlagare och markeringsknapp) 40 kr
Frukost: (kaffe och smörgås.) 55 kr
Lunch: (2 olika rätter, sallad, bröd, smör, måltidsdryck och kaffe/kaka.) 122 kr
Kiosk: (kaffe eller läsk samt smörgås eller korv.) 55 kr
Reserverad plats för gemensam lunch och prisutdelning. Ingår

Vi erbjuder er även att köpa prisbordet i klubbens shop med 10 % rabatt på ordinarie priser.
Samtliga priser ovan är exkl. moms.

Prova på golf-aktivitet på 9-hålsbanan för nybörjare. (Minimum 6 personer)

Förslag

Kl. 08.00-10.00 Träning på rangen och på puttinggreen med en av viksjös tränare. Bollar och hyrklubbor ingår.
Kl. 10.00-10.30 Kaffepaus och genomgång av spel på 9-hålsbanan.
Kl. 10.30 Starttider på 9-hålsbanan. 3-bollar med en fadder i varje boll.

Spelformen är Scramble vilket gör att deltagarna kan samsas om en bag.

För information och bokning kontakta Shopchef Philip Lindsjöö på shop@viksjogk.se alternativt 08-580 313 00