Konferenspaket

Vi erbjuder ett nytt konferensrum för upp till 30 personer(biosittning) i närheten av klubbhuset samt ett konferensrum för upp till 15 personer på övervåningen i klubbhuset. Lokalerna är utrustade med whiteboardtavla, projektor samt kostnadsfri Wi-Fi. Utanför konferensrummet på övervåningen finns utrymme för grupparbete.

Ytterligare information samt bokning>>>

Priser Lokalhyra:

Heldag 2 200 kr kl. 09-17
Halvdag 1 100 kr kl. 09-13 eller 13-17
Kvällsmöte 900 kr kl. 17-20

Ingår i lokalhyran:
Mineralvatten och godis
För sponsorer, ingen lokalhyra (övriga tillval tillkommer)
Priserna är inkl. moms. (Lokalhyra 25 %, mat & dryck 12 %)

Kvällsmöte med After Work (kl. 17-20)
Boka dagens sista möte när det passar att kombinera/runda av med ett glas vin eller öl i baren tillsammans med lite lättare tilltugg såsom, ost/charkbricka, snittar eller kanapéer. Pris enligt offert.

”Golferera”
Förena nytta med nöje och kombinera konferens med golf. Tex. Spel på bana, träning på rangen, puttningstävling. Vi är flexibla med lösningar och anpassar oss efter era önskemål. Pris enligt offert.

”All inclusive”  (kl. 08-21.00)
Frukostmöte, förmiddagsfika, lunch avskilt på övervåningen, under sommartid med terrassen och utsikt över golfbanan, eftermiddagsfika, golf och after work. Pris enligt offert.

Tillkommer/Tillval:

Förmiddagsfika (kaffe, té och smörgås) 68 kr/pers
Lunch (Varmrätt/dagens lunch, bröd, smör, salladsbuffé, måltidsdryck, kaffe & kaka 139 kr/pers
Eftermiddagsfika(kaffe/té och fikabröd) 58 kr/pers
Fruktskål  40 kr/pers

Lunch är dagens rätt och serveras i restaurangen. Om ni önskar dukar vi åt er på övervåningen utanför konferensrummet

Boknings och avbokningsregler:
Frukost och kvällsmöten bokas i god tid för planeringens skull, senast 1 vecka innan planerat datum. Kostnadsfri avbokning av konferensen kan ske fram till en vecka innan ankomst. Därefter debiteras 50% av lokalhyran. Avbokning som sker kortare än två dagar innan ankomst debiteras med 100% av lokalhyran. Fakturauppgifter lämnas i samband med bokning.

Vi reserverar oss för ev. prisändringar